نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

چرا سرمربیگری هاشمی و آرزومندی به صورت رسمی اعلام نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۴۲۱۸۵
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
چرا سرمربیگری هاشمی و آرزومندی به صورت رسمی اعلام نمی‌شود؟
مصطفی هاشمی این فصل روی نیمکت تیم بسکتبال شیمیدر خواهد نشست و علی آرزومندی هم همراه مهرامی‌ها خواهد بود، اما هنوز معلوم نیست چرا این دو باشگاه سرمربیان خود را به صورت رسمی اعلام نکرده اند!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، دو تیم بسکتبال مهرام و شیمیدر با اینکه سرمربیان خود را انتخاب کرده و در حال یارگیری هستند، اما هنوز به صورت رسمی آن‌ها را معرفی نکرده اند.
مصطفی هاشمی که فصل گذشته همراه با مهرام در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال حضور داشت و کلا در این سال‌ها رابطه خوبی با مهرامی‌ها داشته این فصل از این تیم جدا شد و گفته می‌شود علی آرزومندی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته است. آرزومندی که پیش‌تر کمک مربی هاشمی بود و سال گذشته هم هدایت تیم مهرام را در دسته یک بر عهده داشت از مربیان جوانی به حساب می‌آید که حالا می‌خواهد با بازیکنان بزرگی همچون صمد نیکخواه بهرامی کار کند.
اینکه چرا مصطفی هاشمی با مهرامی‌ها به مشکل خورده هنوز مشخص نیست. در ابتدا اینگونه به نظر می‌رسید که هاشمی با فدراسیون مذاکراتی برای گرفتن هدایت تیم ملی بسکتبال داشته و برای همین هم احتمالا این فصل در لیگ برتر حضور نخواهد داشت چرا که پیش‌تر رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بود سرمربی آینده تیم ملی در هیچ تیم باشگاهی نمی‌تواند حضور داشته باشد برای همین هم حدس و گمان‌ها به این سمت رفت که احتمالا هاشمی با طباطبایی برای هدایت تیم ملی مذاکره کرده و برای همین هم از مهرام جدا شده است، اما حالا که او هدایت تیم شیمیدر را برعهده گرفته مشخص شد که با مهرامی‌ها به مشکل خورده است! حالا این مشکل با کادر مدیریتی باشگاه است یا با بازیکنانی که در این تیم تصمیم گیرنده هستند مشخص نیست.
به هر حال هاشمی پس از جدایی از مهرامی‌ها حالا سکان هدایت شیمیدر را بر عهده گرفته، اما جالب است که هنوز مسئولان باشگاه شیمیدر این را به صورت رسمی اعلام نکرده اند همانطور که البته مهرامی‌ها هم با وجود اینکه با علی آرزومندی در نشست هماهنگی لیگ برتر حضور داشتند، اما هنوز به صورت رسمی سرمربیگری او را اعلام نکرده اند تا جایی که وقتی خواستیم با آرزومندی درباره وضعیت و شرایط مهرام صحبت کنیم گفت تا زمانی که باشگاه به صورت رسمی اعلام نکند او سرمربی این تیم است نمی‌تواند مصاحبه‌ای درباره مهرام انجام دهد!
به هر حال آن چیزی که همه می‌دانیم این است که مصطفی هاشمی این فصل روی نیمکت تیم شیمیدر خواهد نشست و آرزومندی هم همراه مهرامی‌ها خواهد بود، اما هنوز معلوم نیست چرا این دو باشگاه سرمربیان خود را به صورت رسمی اعلام نکردند!
از آن طرف رامین طباطبایی هم گویا از حرف خود مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی نباید در هیچ باشگاهی حضور داشته باشد کوتاه آمده و در گفتگو با فارس گفته است: «تصمیم درستی نیست که فعلا بخواهیم یک مربی را از درآمد باشگاهی محروم کنیم، چون کسی را انتخاب نکرده‌ایم و در زمان مقرر تصمیم خواهیم گرفت. با توجه به اینکه هنوز تقویم فیبا اعلام نشده است، ما هم عجله‌ای برای انتخاب سرمربی نداریم و منتظریم که کنفدراسیون بسکتبال آسیا تاریخ ادامه بازی‌های مقدماتی کاپ آسیا را اعلام کند.»
بدین ترتیب مشخص نیست که سرمربی تیم ملی در آینده چه کسی خواهد بود، شاهین طبع که با این تیم به جام جهانی رفته و در مقطعی با فدراسیونی‌ها به مشکل خورده بود یا هاشمی که سال هاست منتظر است سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد و با فدراسیونی‌ها هم رابطه خوبی دارد. شاید هم گزینه سومی مثل فرزاد کوهیان، سعید ارمغانی یا صفاعلی کمالیان روی میز رئیس فدراسیون باشد، هر چه که هست باید منتظر فیبا آسیا بمانیم تا مشخص شود چه زمانی به مصاف حریفان خواهیم رفت و آن زمان هم تکلیف نیمکت تیم ملی بسکتبال مشخص خواهد شد. امیدواریم که آن زمان برای بسکتبال ما دیر نشده باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->